Even kennismaken met... Jeremy
Manager inside sales bij Prints van Oranje Leestijd : 2 minutenHij is al bijna 15 jaar werkzaam bij LEOXX, de organisatie waar Prints van Oranje een merk van is. Hij weet dan ook precies waar hij het over heeft en waar hij moet zijn om alles op tijd en naar verwachting voor elkaar te krijgen. Lang op een antwoord hoef je bij hem niet te wachten, snel schakelen en to the point handelen zijn handelsmerk. Tijd voor een kennismaking met Jeremy, onze manager inside sales die geen enkele uitdaging uit de weg gaat!
Wat houdt je werk bij Prints van Oranje precies in?
Een heleboel, eigenlijk doe ik van alles. Zodra er een aanvraag bij ons terechtkomt, begeleid ik onze klanten van a tot z in het hele proces. Zo ben ik het eerste aanspreekpunt, leg ik klantbezoeken af, breng ik offertes uit en verwerk ik de orders. Ook onderhoud ik de contacten met onze leveranciers en doe ik de aftersales. Het enige wat ik niet doe, zijn dtp- en designwerkzaamheden. Daar is onze designer Sandra helemaal in thuis. Met haar werk ik nauw samen om de wensen en ideeën van onze klanten te vertalen naar een persoonlijk interieur op maat.
Wat vind je het leukste aan je vak?
Het leukste vind ik de diversiteit en afwisseling, geen dag is hetzelfde. Ook het contact met een grote verscheidenheid aan klanten maakt het interessant. De ene keer zit je met een interieurarchitect voor de restyling van een groot hotel om tafel, de andere keer help je een particulier met het realiseren van een droomkamer voor zijn kind. Dit maakt het voor mij een uitdagende job waar ik mijn creativiteit goed in kwijt kan.
Waar krijg je energie van?
Het geeft veel voldoening om mee te kunnen denken in het hele proces. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. Soms kom je voor uitdagingen te staan die de klant eerst niet mogelijk achtte. Als alles dan toch boven verwachting goed uitpakt, geeft dat enorm veel energie. Erg leuk zijn de projecten waar het een en ander bij komt kijken. Van die projecten waarvoor de klant zich flink heeft uitgeleefd en outside the box durft te denken.
Wanneer is jouw werkdag geslaagd?
Mijn werkdag is geslaagd als alles voor die dag weer goed en naar wens is afgerond. Tevreden klanten zijn mijn brandstof! En als ik een goed gevulde dag achter de rug heb, stilzitten is namelijk niks voor mij.